22 Şubat 2010 Pazartesi

bahçelerde tosbağa..

Çocuklarımın çok çok severek yediği bu neşeli makarna salatasını sizlerle de paylaşmak istedim,modelleme olarak Ufuk mutfakta adlı blogtan esinlensem de salata tarifini hepimizin bildiği meşhur Ümit usta'nın kitabından almıştım.Aslında hemen hemen herkesin bir makarna salatası tarifi vardır ve bu şekliyle hemen hepsi sunulabilir..


Benim tarifim tamamen çocuklarımın isteğine göre şekillendi,içerisine haşlanmış bezelye yerine,konserve mısır koydum vede mantar yerine haşlanmış ve küp küp doğranmış sosislerden karıştırdım.
Püf noktası ise makarnayı haşlayıp süzdükten sonra diğer malzemeleri karıştırmadan önce mutlaka sıvıyağ koymanızdır.Çünkü sıvıyağ makarnanın şişmesini ve yapışıp katılaşmasını engelliyor...


Buralara neredeyse bahar geldi ve bu salata da bahara yakıştı..
hepinize iyi bir hafta diliyerek şimdilik hoşçakalın diyorum..
sevgiler.

11 yorum:

  1. görüntü mükemmel ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglik tek kelime muhtesem görünüyor afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  3. Sunum süper. Çocuklar bayılır buna. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Was für eine süße Idee, leckeren Salat zu präsentieren -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  5. çok cici ya ellerinize sağlıkk:)

    YanıtlaSil
  6. Süper ötesi tek kelimeyle harika. Çocukların çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  7. nekadar güzel gözüküyor, çocuklar dayanamaz buna, harika fikir!

    YanıtlaSil
  8. sunum çok güzel gerçekten,ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  9. Görüntü harika...lezzeti ise gerçekten çok güzeldi canım benim.O güzel,marifetli ellerin dert görmesin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. afiyetler olsun şekerler yesin de büyüsün.sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Görsel show ve harika bir lezzet buluşması olmuş. Ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil