2 Ocak 2010 Cumartesi

yeni bir yıla 2 amorti ve son 3 rakamla girdik...

Yeni bir yıla girdik,bu yıl ilk defa biletler kendini kurtardı,merak ediyorum acaba piyango biletine yüksek bir rakam vuran varmı:))
henüz yakınımda ufak tefek meblalar hariç hiçkimsenin kazandığını görmedim,inşaallah ihtiyacı olan birileri almıştır diyerek,yeni yılda hazırladığım pastanın görüntülerini sunuyorum.

Bu arada bloguma uğrayan,dikkate değer bulup yorum yazan ve  ziyaret eden herkesin yeni yılını kutluyor,bol sağlık,huzur ve şans diliyorum, bu yıl tüm zararsız istediklerinizin gerçekleşmesini diliyorum...






aslında bu pastanın süslemesi için daha güzel planlarım vardı fakat işler yolunda gitmedi bu yüzden elimden ve patlayan krema şırıngamdan ancak bu geldi.Lezzeti çok güzel olduğu için paylaşmak istedim..
tarifi üç dört aşamadan oluşuyor ayrıntilarıyla yakında yazacağım..
şimdilik sevgiyle,hoşçakalın..

17 yorum:

  1. pastana bayıldım ve canım cektı desem .esımı boyle bır pasta alması ıcın dısarı yolluyacagım bırazdan :)

    YanıtlaSil
  2. hıımmmmm...nrfis görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Hallo Iijal.
    Oh was eine leckere Torte,bekomme Appetit.
    Ich wünsche dir im Neuen Jahr alles Gute,
    Gesundheit und Wohlergehen.Auch für deine Famile.
    Sei ganz lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  4. Dear İjlal,
    a real dream cake - I have a few kilos too much anyway - but when your delicious cakes, I would not fit through door more -
    I wish you all the best - stay healthy - Ruth

    YanıtlaSil
  5. bana da amorti çıktı canım,zaten tek biletim vardı :)

    YanıtlaSil
  6. Ağzım sulandı valla. Hem pasta sanal hemde amorti bile çıkmadı. Sınıf sınıf....

    <:))

    YanıtlaSil
  7. Immm pasta çok güzel görünüyor:)Bu arada bizde de amortiden başka bişi yok:(Zararını bile çıkartmadı biletler:(Umarım ihtiyacı olan birilerine çıkmıştır.Mutlu yıllar dilerimmm:)

    YanıtlaSil
  8. Canım bana amorti bile yok :) pasta nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  9. ,jlalcim teşekkür ederim...bende yeniyıl dileklerine tüm kalbimle katılıyorum...sevgiler canım...ayrıca sidenin ayrı bir yeri vardır bende...çok şirin bir ve güzel bir belde.....

    YanıtlaSil
  10. pasta harik görünüyor canım bizese amorti çıktı şans işte dediğin gibi inş ihtiyacı olanlar kazanmıştır

    YanıtlaSil
  11. pasta çok güzel görünüyor..
    elinize sağlık..
    mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
  12. olsun genede süper gözükuyor....

    YanıtlaSil
  13. bizimde biletlerimizden bir tanesinin sonu 08 yerine 80 olsaydı 50000 kazanacaktık:)) kısmet değilmiş olsun heyecanı yetiyor pasta ise muhteşemm

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık afiyet şeker ve sağlık dolur bir yıl olsun

    YanıtlaSil
  15. wonderful cake. Happy New Year to you

    YanıtlaSil
  16. Canım...Çıkmıyacağını bildiğim için bilet bile almadım:)))
    Ama biliyorum ki 2010 da paraya para demiycez(artık ne dersek:))Pasta...hımmm hımmm...şuan gecenin 2,30'u,ve canım çok çekti pastayı...
    Ellerine sağlık...
    Sıcacık bir kahve gönderiyorum hayatım..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Şekerim görüntüde güzel. Yapıyonuz pastaları canımız kalıyo :) gece 12:00 de nerden pasta bulcaz şimdi :)

    YanıtlaSil