22 Ocak 2010 Cuma

keyifli bir çay saati...


dün sevdiğim iki dostum ziyarete geldi.Tadı damağımda kalan keyifli sohpetimizi birkaç çay saati atıştırmalığı eşliğinde tamamladık.Pufidik poaça ve en rizikosuz kekim olan havuçlu kek te bize eşlik etti..
Malum tatile girdik ve uzun zamandır planladığım memleket gezisine çıkıyoruz,tatilde elimden geldiğince uğramaya çalışacağım.ozamana kadar hoşça,sevgiyle kalın...

havuçlu kek,
tarifine buradan bakabilirsiniz.


pufidik poaça:

malzemeler:
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı su
1 küp yaşmaya
1 çay bardağı tozşeker
1 tatlı kaşığı tuz
aldğı kadar un
ve istediğiniz herhangi bir iç malzeme
üzeri için ise yumurta sarısı ve çöreotu.
hazırlanışı:
ilk önce mayayı ılık süt ve su karışımında eritin ve kalan malzemeleride karıştırarak ele yapışmayacak kıvamda bir hamur elde edin.
kabarmasını beklemeden şekil verip yağlanmış veya kağıt serilmiş tepsiye dizin ve üzerine yumurta sarısı ile çöreotu serpin.20-30 dakika tepside beklettikten sonra ortaısılı fırında 25-30 dakika üzeri sararıncaya kadar pişirin..
afiyet olsun.

10 yorum:

  1. herşey çok güzel ellerinize yüreğinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. off harika görünüyor....

    afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  3. Çay, sohbet, çok lezzetli kekler, poğaçalar oh ne güzel...

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık görüntüde enfes bu akşam hazırlık yapacağım sevgili oğlum yarı tatili için eve geliyor hayırlısıyla :) pufidik poaçanızı yapacağım.

    Sağlıklı, mutlu, sıcak, güzel bir hafta sonu geçirmeinizi diliyorum.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Poaçalar harika görünüyor. iyi tatiller canım.

    YanıtlaSil
  6. mmmm nefis görünüyorlar. afiyet olsun.

    İyi hafta sonlar.
    <:))

    YanıtlaSil
  7. cnm...gelemedim çok özür.kısmetse bugün inş.gelmeye çalışacağım.kocamannnn öptüm sizi..masada nefisss bu arada,o güzel ellerindert görmesin...

    YanıtlaSil
  8. yeni açtığım foruma senide paylaşımlarınla aramızda görmekten mutlu olurum

    http://hanimeli.eniyiforum.org/


    http://eminegolylmz.blogcu.com/

    http://hanimeli2.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. evcilik oynamaya geldim
    birbirinden harika tariflerle karşılaştım
    ellerine sağlık
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. dün akşam bu poğaçadan yaptım vee gercekten bayıldıkk..sımdıye kadar yaptıgım en guzel poğaça oldu..bloğumda paylaştım sızın tarıfınızle,bakmak ıstersenız www.ruzgarlafeyko.blogspot.com/..bu tarıfı bıze kazandırdıgınız ıcın cok teşekkürler:)

    YanıtlaSil