7 Aralık 2009 Pazartesi

şekli bozuk,tadı güzel topkekler


geçenlerde yaptığım kekin hemen hemen yarısı kaldı,ne yaptıysam bitirtemedim bende kalan kekleri değerlendirip,çocuklar için daha cazip gelecek bir hale soktum.
malzemeler:
1 paket sıvı krema
evde yapılmış veya 1 adet hazır kek..
1 paket çikolata.
çöp şiş
hazırlanışı:
keki ufalayıp yarım paketten biraz fazlaca kremayı boca edip yumuşak bir hamur yapın.
ceviz büyüklüğünde yuvarlaklar yapıp buzdoabında enaz yarımsaat dinlendirin.kalan kremayı ocakta ısıtıp içine çikolatayı katıp eritin.
dolaptan çıkardığınız yuvarlak kekleri çöp şişe batırıp çikolatalı sosa bulayın ve köpük varsa batırıp soğumaya bırakın.
üstünü renkli şekerlemelerle süsleyin..
not:
çikolatam az olduğundan hertarafına bulayamadım.
çocuklar yesin diye acele ettiğimden dolapta fazla bekletemedim..
ama yinede tadı çok güzeldi,tavsiye olunur..
sevgiler,selamlar...

12 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar. İyi fikir hiç aklıma gelmezdi böyle bişey. Paylaşımın için teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok yaratıcı olmuş..Tadıda güzele benziyor...Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. valla süper olmuş.. hiç de şekli bozuk falan değil..:)) çok güzel görünüyor..
    aklıma bayatlayınca attığım kekler geldi, içim cızzz etti yahu.. :(((

    YanıtlaSil
  4. İjlalim,önce bikaç kilo vereyim,sonra sana geleceğim. Ee malum gelince bu bu güzellikler sayesinde ziyadesiyle geri alacağım verdiklerimi... Bu arada herşey çok mükemmel görünüyor, sen süper bi mutfak insanı oldun yaa. Öpüyorum. Kiymet

    YanıtlaSil
  5. Oh it looks so Delicious -
    I´m a sweet eater -
    greetings - Ruth

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş.çocukların doğum günleri içinde çok şık bir sunum olur.eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çocukların bayılacağı tarzda bir şey olmuş,deneyeceğim kesinlikle,ellerine sağlık arkadaşım.
    Bu ay eskileri yenilemede evsahipliği yapıyorum,seni ve o güzel ziyaretçilerini bekliyorum,günün güzel geçsin,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. canım ne güzel bir fikir olmuş böle inş unutmazsam denerim benim ufaklık bayılır böle şeylere

    YanıtlaSil
  9. Bence çok farklı olmuşlar tatlım..Görüntülerini çok sevdim..Ellerine sağlık..Afiyetler olsun çocuklara..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Hallöchen.
    Also ich muß staunen was du alles so machst.
    Backen und kochen das machst du gern,das sieht
    man an deinen Kuchen und natürlich kannst du
    auch wunderbar sticken.
    Ganz toll.
    Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  11. heheheheh süper olmuş kıs bunlar :)))

    YanıtlaSil
  12. Valla şu son yazdığınız üç tarife bayıldım.
    Bende mutlaka yapacağım onlardan.
    Ellerinize sağlık....

    <:))

    YanıtlaSil