29 Ekim 2009 Perşembe

Tavuk salatası:

tarifini yayınlamakta geciktiğim menünün tariflerini sırasıyla sunuyorum.
öncelikle tavuk salatasından nam'ı diğer yalancı çerkez tavuğundan başlamak istedim.

malzemeler:
1 adet haşlanmış didiklenmiş tavuk göğsü
1 avuç dövülmüş ceviz
2-3 yemek kaşığı mayonez
1 kase yoğurt
yarım demet ince doğranmış dereotu
3-4 adet kornişon turşusu
pulbiber,tuz
2-3 diş sarmısak
hazırlanışı:
sarmısak ve yoğurdu karıştır.
diğer tüm malzemeleri birbirine karıştır.
yoğurt ve mayonez ekle karıştırıp servis tabağına koy,üzerini dilediğin gibi süsleyerek servis edebilirsin..


4 yorum:

  1. Harika ötesiii ben de deneyeceğim inş. Sevgiler canım ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  2. Offf bayılırım ben bunaa yalancı çerkez tavuğuuuu hımmmmmm :))

    YanıtlaSil
  3. siten nekadar guzelmis.helede pastalarin.bravo.bu tavuk salatasini benim silili bir arkadasim var .onlar cok yapiyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. siten nekadar guzelmis.helede pastalarin.bravo.bu tavuk salatasini benim silili bir arkadasim var .onlar cok yapiyor.sevgiler.

    YanıtlaSil