4 Ekim 2009 Pazar

rengarenk yumurtalar...

herkese merhaba,
bugün kızımla oyalanacağımız bir iş bulduk..
biliyorum henüz paskalya yumurtaları için çok erken ama yine de kzımla beraber yaptıklarımızı yayınlamak istedim hani model olsun diye..


gerekli malzemeler:makas,kağıt peçete,içi boşaltılmış yumurta,su bazlı vernik ve minik bir fırça



ilkönce peçetelerde ki desenleri kesip en ince resimli katları ayırıyoruz ve verniğimizi küçük bir kaba alıyoruz..



yumurtalarımıza teker teker hiç boşluk kalmayacak şekilde peçeteleri baskılayıp , önce etrafını ve daha sonrada heryerini
vernikliyoruz
dikkatlice  yaparsak yırtılma şansı kalmaz..


.
ve işte bu da en son hali...
ister bir kaba isterseniz de bir sepete koyarak dekor olarak kullanabilirsiniz...


not:
yumrtaların her iki ucuna bıçakla iki minik delik açın ve altına bir kase tutarak bir delikten üfleyin.yumurtanın içinin üfleyince diğer delikten kolayca çıktığını göreceksiniz....
ayrıca peçetenin en ince katını yaptığımız için kırılmadan ,tam tersi deliklerin etrafındaki minik çatlakları bile kapatıp yapılıyor..

10 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar,ellerinize sağlık.. Yaparken kırılmıyorlar mı?Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  2. çok dikkat etmek gerekir sanırım yumurtalar kırılabilir .yaa çok güzel olmuşlar bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. hayır kesinlikle kırılmıyorlar,zaten peçeteler çok hafif ve ince(en ince katı)olduğu için herhangi bir ağırlık ve yapıştırmada zorlanma olmuyor..tam tersi deldiğiniz bölgeyi de kapladığımız için daha sonra kırılsa bile yapışan peçete koruyor...
    yorumlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Ich mache auch immer wieder gern Arbeiten mit Serviettentechnik - die Eier sind wunderschön geworden - vor allem macht es einen Riesenspaß mit dem eigenen Kind - ich hab es immer sehr genossen,als meiner noch klein war.
    lg Ruth

    YanıtlaSil
  5. YAA SÜPER OLMUŞ ÇOK BEYENDİMMMM..

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık canımmm.Doğacığımın minik elleri kadar şeker olmuşlar.Sepet sepet yumurta sakın beni unutma..:)))
    Kekini ayırdım bu arada,kahveye bekliyorum.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  7. Bu harika bişey canımcım yaa hep merak ediyodum nasıl yumurtayı boşaltıyolar diyee,deneneckeler arasına alındı paylaşım için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel vede dekoratif olmuşlar, bir kase içinde, tepeleme dolu olduklarını canlandırdım gözümde...çok şık, anne-kız ellerinize sağlık
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  9. sevgili arkadaşlar,güzel yorumlarınız ve değerli düşünceleriniz için hepinize teker teker teşekkür ederim.
    selamlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. gerçekten inanılmaz güzeller. böyle bir uygulama olduğunu hiç bilmiyordum. ben de ilk fırsatta yapmak istiyorum. sevgiler

    YanıtlaSil