27 Ekim 2009 Salı

kahve bahane,

Bu aralar kendimi nakışlara ve dikiş kursuna verdiğimden blogumda pek güncelleme yapamıyorum ama yine de ihmal etmiyeceğim ara sıra uğrayacağım.
Geçenler de birkaç arkadaşım misafirim oldu.Ben de onlar için bir sofra hazırladım ve bu soframızı sizinle paylaşmak istedim.Şimdilik görüntülerini paylaşacağım menümün birkaç resmini yayınlıyorum..


 MENÜDE NELER VARMIŞ?

tavuk salatası

 

mercimek köftesi


içli muska böreği



patates salatası


erikli tart

                  

4 yorum:

  1. Üfff döktürmüşsün canm ya,özellikle tavuk salatasının tarifini isterim ben daha sonra,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Liebe İjlal,
    das sieht wieder so superlecker aus - so appetitlich angerichtet - du hast wirklich tolle Koch-Ideen -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  3. merhaba sevgili taze kahve,beğendiğine sevindim hemen yayınlıyorum.
    Hallo liebe Ruth,danke sehr für dein kommantare

    YanıtlaSil
  4. Sinangil Kurumsal İletişim Dep.05 Kasım, 2009

    Merhaba Sayın Evcilik bloğu yazarı, siteniz ve yayınladığınız tarifleriniz dikkatimizi çekmiş ve sizinle iletişi kurma isteği uyandırmıştır. Fakat iletişim adresinizi göremediğimizden sizinle buradan irtibat kurmaktayız.Mümkünse size ulaşabileceğimiz mail adresinizi rica etmekteyiz.

    Saygılarımızla,

    Sinangil A.Ş.
    lezzet@sinangil.com.tr

    YanıtlaSil