29 Ekim 2009 Perşembe

içli muska böreği:

daha öncede tavuklusunu paylaştığım böreğin iç malzemesini bu kezpatatesli ve kıymalı olarak sunuyorum.Kıymalı harcı içli köfte harcı gibi hazırladığımdan böreğime bu adı taktım.


yiyen tüm arkadaşlarımın beğenisini kazanan bu böreğin tarifine buradan bakabilirsiniz.
Harcı için:
3 haşlanmış patates
250 gram kıyma
3 adet orta boy kurusoğan
2-3 yemek kaşığı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı kimyon
1 çay kaşığı karabiber,tuz
hazırlanışı:
önce kıymayı suyunu salıp çekene kadar kavurun ve ince doğranmış soğanı ekleyip iyice kavurun.
baharatlarını da ekledikten sonra ocaktan alın.
diğer tarafta haşlanmış patatesleri çatalla ezip kıymalı harca karıştırın ve böreklere pay edin..

6 yorum:

  1. Hallo,
    schon wieder was Leckeres - du bist eine Zauberin - dein Mann muss sehr glücklich sein, dich zu haben (natürlich nicht nur wegen deiner guten Gerichte) - grins -
    ganz liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  2. Hi,
    hört sich sehr lecker an und sieht toll aus.
    Auch die anderen Gerichte alle sehr,sehr lecker.
    Einen schönen Abend und ganz liebe Grüße sendet
    dir Regina

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım ya bu da nefis gözüküyor :))

    YanıtlaSil
  4. canım benim ellerine saglık süper olmuş afiyet olsun
    bu aralar yogundum gelemedim ziyaretine kusura bakma tatlım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ordan burdan zıplaya zıplaya geldim buralara ne iyi etmişim ne kadar güzel blogunuz var. ellerinize sağlık
    sevgiler
    Hatice

    YanıtlaSil
  6. Seragun önderliğinde düzenlenen Eskileri Yenileme Etkinliği Kasım/2009 evsahipliğini ben yapıyorum arkadaşlar.Çalışmalarınızı sayfalarınızda yayınlayınca bana yorum yada cbox yoluyla haber verin lütfen.Hemen gelir alırım.Etkinliğimize herkes davetlidir.Blogu olmayan misafirlerimde çalışmalarını sergilemek isterlerse bana mavis62@gmail.com'dan ulaşabilirler. Ayrıca http://mavis62.blogspot.com/ adresimdende bana ulaşabilirsiniz.
    Bana ulaşan arkadaşlarımın çalışmalarını hemen yayınlamaya başlıyacağım.

    YanıtlaSil