16 Ekim 2009 Cuma

arkadaş daveti

Bugün sizlere biricik arkadaşım Bülvin'in davetinden kareler sunmak istedim.Sevgili arkadaşım Adana usulü tatlarıyla hepimizi mestetti.Özellikle sarımsaklı bulgur köftesinin tadı hala damağımda.
maalesef  makinam film modunda unuttuğumdan,güzelim masanın bütün halini filme almışım bu yüzden sadece hazırlamış olduğu tatları sunuyorum...
MENÜ:
zeytinyağlı yaprak sarma
patatesli-mayalı börek
patlıcan salatası
sarımsaklı bulgur köftesi
mayalı,tahinli çörek
bulgur içli sarma börek
yeşil mercimek salatası





ve hazırlamış olduğu sevimli muffinleri ile çok şirirn ve bereketli bir sofra olmuştu,annesinin ve kendisinin ellerine sağlık diyorum ve tariflerini alır almaz yayınlayacağımı belirtiyorum...

8 yorum:

  1. Hepsi hepsi hepsii çok güzel görünüyo :))

    YanıtlaSil
  2. sofra nefis. zaten karnım acıkmıştı acayip canım çekti valla :)

    YanıtlaSil
  3. Liebe İjlal,
    du bist offensichtlich eine sehr gute Köchin - das sieht alles so lecker aus und macht Appetit - da muss ja jedes Fest schön werden -
    ich wünsche dir ein schönes Wochenende - liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  4. canım arkadaşının ellerine sağlık gercekten şahane bir menü olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. selam,
    ya ben hala anlamadim bu mim olayini malesef :( kafa da yormadim degil ama halihazirda cozemedim. hangi sorulari kendi siteme alip cevaplamam gerekiyor(mus)?:S ben cunku sana yorum birakmistim daha once onu kendi sitemede mi yazmam gerekiyor?? kafam karisti valla :)))

    YanıtlaSil
  6. CAnım bu nefis sofranız daima bereketli olsun herşey süper görünüyor

    YanıtlaSil
  7. gerçekten harika...dostluk- paylaşım neye dğşilir ki..
    nice bol keyifler..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Canım bu ne kadar lezzetli ve lezzetine yakışır derecede zevkli bir masa...Afiyet bal,şeker olsun.Kocaman öpüyorum cnm.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil