1 Ekim 2009 Perşembe

arada değişiklik gerek..

güllerle tekrar merhaba,
dün sevgili arkadaşım sevgilerimle ile çarşıyı dolaştık.kumaşçılar,çantacılar,tuhafiye derken akşamı ettik.kumaşçılardan aldığımız dertsiz kumaşlarla basit ve kullanışlı işler çıkarttık.kenarlarına tuhafiyeden aldığımız fransız dantelini eklettirdik ve ortaya böyle bir sonuç çıktı.


kumaşın aynısından daha önce sevgili arkadaşım Beyhan'a sandalye minderi diktirmiştim.mutfak terasımdan da fir fotoğraf sunuyorum...




şu sandalye,masa ve sehpaları beyaza boyasaydım çoook daha güzel olacaktı ama büyük objeler olduklarından işin içinden çıkamam ve batırırım diye kalkışamıyorum.
aslında prımer boya ile önce boyanıp sonrada beyaza boyanabiliniyormuş ama onuda bulamadım.neyse artık inşaallah başka bahara...

12 yorum:

  1. çok keyifli buluyorum postlarını...
    beni dinlendirip gözlerimi güldürüyor :))
    sevgiler cnm..
    iyi günlerde kullanman dileğimle..

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuş.insan kendi yapınca pek bi severek kullanıyo olsa gerek

    YanıtlaSil
  3. ne yi etmişsiniz insanın gözü gönlü açılıyor çok şık görünüyo masa ve sandalyeler

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglık cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuşlar o güzel ellerinize sağlık
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  6. Ein ganz wundervoller Stoff - eine wahre Augenweide sind die herrlichen Kissen - und die schöne Spitze - toll - es sieht so romantisch und gemütlich aus - viel zu schade zum Draufsetzen -
    lg Ruth

    YanıtlaSil
  7. çok sevimli olmuşlar canım ellerinize sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. Hallo
    was für ein bezaubernder Stoff.....rosen und Spitzen.....ein TRAUM. ich mag diese Art sehr.
    Herrlich romantisch.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende und liebe Grüße,Regina

    YanıtlaSil
  9. Wunderschön deine Tischdecke mit den passenden
    Kissen.Sieht bei dir alles gemütlich und schön aus.
    Viele liebe aus weiter Ferne Jana

    YanıtlaSil
  10. Sıcacık görünümlü, bu samimi odada sevdiklerinizle mutluluklar yaşamanızı diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. Çoook şık olmuş, çok romantik... bayılırım bu tarza da:) Ellerine, emeğine sağlık, mutlulukla kullan
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  12. sevgili,Nuray,Serpil,Ayliz,Belgin,Örgüçantam,Banu,Nur ve
    Liebe Ruth,Regina,Jana
    değerli düşünceleriniz için hepinize teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum..
    İch bedanke mich für ıhre besuchen..
    liebe grüsse,Ijlal..

    YanıtlaSil