14 Eylül 2009 Pazartesi

tarihi güzellikler

dün akşam eşim ve çocuklarımla beraber antik Side'ye doğru küçük bir gezintiye çıktık.
Gezimizin ilk durağı, herzaman gittiğimiz plajın yan tarafıydı ve oraya parkedip,kalıntılar arasın dan Side'ye ulaşmaya çalıştık...Binlerce yıl önce ''Agora'' yani pazar yeri olarak kullanılan bir alandan geçerken bu rölyefler dikkatimi çekti.
karanlıkta ancak bu kadar resimleyebildiğim için bazı ayrıntılar net değil fakat yine de görülmeye değer...

Side çok kalabalıktı bu yüzden çocuklara göz kulak olmaktan resim falan çekemedim.bir daha ki sefere artık...
Apollon tapınağının üst kısmını oluşturan sfenks'ler
ve işte bayıldığım rölyefler...kumlara gömülü olmalarından dolayı müthiş esrarengiz görünüyorlar...sanki azıcık elimle karıştırsam bir hazine bulacakmışım gibi....



ve işte bu gördüğünüz de benim yaptığım rölyef desenli kaneviçe model..eğer bitirirsem sandalye başlığı olacak...

8 yorum:

  1. Canım...Ne güzel çıkmış resimler.Kalkıp gitmek istedim SİDE'YE.

    Emeğin yarım haliyle bile süper gözükmekte...
    Ellerine sağlık.Hadi bitir artık.Merak ediyorum bitmiş halini.

    SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  2. resimler bi harika inş bizede birgün oraları gezmej nasip olur

    işlemede çok güzel eminim bittiğindede harika olacaktır

    YanıtlaSil
  3. wundervolle Bilder - wirklich geheimnisvoll - das Stickbild wird herrlich - freue mich auf das fertige Bild - wird es ein Kissen?
    lg Ruth

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim
    sevgili Ayliz umarım birgün yolunuz buralara düşer ve görüşürüz..
    selamlar,sevgiler..
    liebe Ruth,es wird eine stuhldecke aber natürlich wenn ich fertig machen kann..

    YanıtlaSil
  5. Sehr schöne Bilder aus Side.Diese alten Tempel ,das Amphietheater und all die schöne
    Antike habe ich mit meinen Mann,vor einigen
    Jahren auch gesehen.Wir machten dort Urlaub.
    Und waren auch in Pamukale.Es hat uns gut gefallen.Dein Stickbild ist wunderschön.Zu schade um darauf zu sitzen.

    Viele liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  6. Kandiliniz mubarek olsun.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. cok sevindim sizi followers listemde görünce,etaminleriniz bir harika,en cok kuslulara bayildim,izniniz olursa kopyalamak istiyorum...

    YanıtlaSil
  8. CNM MEMLEKETIMIN HER YERI GÜZEL SIDENINDE VAKTI GELDI ARTIK ,HAREKETLENMEYE BASLADI PAZAR GUNU ORADAYDIM HARBERT CAFEDE KAHVE İÇTİM EŞİM VE ÇOCUKLARLA DENIZE BAKARAK LIMANDA YÜRÜDÜM İJLALCIM :))

    YanıtlaSil