19 Eylül 2009 Cumartesi

Neşeli bayramlar

birkaç gündür blogger'a ulaşamıyordum,gördüğüm kadarıyla birçok arkadaşım ulaşamıyormuş ohhh be sorun birtek bende değilmiş...



neyse efendim bu arada bende pek birşeyler yaptım sayılmaz malum bayram telaşı,temizlik,gelen-giden vesaire....Birkaçgün uğrayamayabilirim herkesin bayramını kutluyor ve diliyorum ki bu bayram ülkemize ve dünyaya ihtiyacı olan barış ve sevgiyi getirir...
birkaçgünlüğüne hoşçakalın diyorum..
ha bu arada sürücüler ,lütfen dikkatli olun kendinizin ve sevdiklerinizin bayramlarını karartmayın..

7 yorum:

  1. Sevgili Evcilik size ve ailenize huzurlu ve sağlıklı bayramlar diliyorum.Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  2. canım ramazan bayrmını en içten dileklerimle kutlarım
    yuaşadıgın sorunları bende yaşıyorum hatta ben resim bile koyamıyorum

    YanıtlaSil
  3. sevgili süslü Zehra ve sevgili Tuğba,blogger da ki sorun nedeniyle bloglarınıza birtürlü ulaşamıyorum,ya kendi blogumu açıyorum yada bir başkasını ,yani yorum bile atamıyorum..
    güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim ve bende aynı şekilde size ve ailenize çikolata,şeker tadında bir bayram diliyorum..
    selamlar,sevgiler,İjlal..

    YanıtlaSil
  4. iyi bayramlar canım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bayramnızı sevdiklerinizle mutlu nice bayramlar diliyorum.SEVGİYLE KALIN...

    YanıtlaSil
  6. İyi bayramlar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Unfortunately, I do not understand the text - but this chocolate squares I know - many years ago we had such - i like them still - also as decoration -
    greetings - Ruth

    YanıtlaSil