2 Eylül 2009 Çarşamba

kışa hazırlık

Sevgili arkadaşım Şerife'nin namı diğer http://sehvalim.blogspot.com/ komşusunun ördüğü çok şirin patikler..
diğer patikleri kızıma giydiremiyordum fakat bu pembe ve çiçekli patikleri görünce ,daha kış gelmeden giymek istedi.
bende bu sıcak mı sıcak Antalya yazında bir demlik te olsa giymesine izin verdim..


bu arada hazır Antalya demişken, eşimin bugün çıktığı Lara turundan resimler..maalesef ben bu tura katılmadım ama birdaha ki sefere kaçırmayacağım ve bu karelerin içine kendimi de ekleyeceğim..

bu resme kendimi nasıl eklerim bilmem ama Lara şelalesi gerçekten de görülmeye değer


bu yukarıdaki resimde yine şelalenin hemen yanında ki çay bahçesinden..

not:orda artık bir çay bahçesi yokmuş sadece park olarak kullanılıyormuş..tabi ben gitmeyeli yıl olmuştur..

10 yorum:

  1. Yerim ben o minicik ayakları.Çok şeker olmuş canım güle güle giysin inşallah.
    Resimler süper.Tekneyi görünce tura gitmek istedim vallahi...

    SEVGİLERİMLE CANIM

    YanıtlaSil
  2. resimler süper,,, patikler de süper yapanın ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
  3. ne tesadüf bende bu aralar nette babet patikler merak saldım.pembiş pembiş.ne güzeller.güle güle kullansın prenses

    YanıtlaSil
  4. patikler çok güzelmiş
    manzarayada diyecek lafım olamaz

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin olmuşlar bende kızıma patik hiç giydiremedim.bunları sever sanırım.
    Kızınız güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  6. güzel dilekleriniz ve değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hallo,
    danke für deinen Kommentar und Besuch auf meinem Blog. Ich bin sehr erleichtert, dass ich deutsch schreiben darf - ich verstehe dein Deutsch sehr gut - prima - du zeigst sehr schöne Bilder von herrlicher Landschaft - aber das Beste sind deine wärmenden süßen Schühchen. Superschön.
    lg Ruth

    YanıtlaSil
  8. Harika manzaralar canım,oralarda yaşamak ne güzeldir değilmi...Kıymetini bilin şekercim ya,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim..
    sevgiler,selamlar...

    YanıtlaSil