20 Eylül 2009 Pazar

bayram çörekleri..

merhabalar
çocukluğumda annemin bayramda yaptığı çok leziz bayram çörekleri vardı.hatta bayramda kime gitsek herkeste bulabileceğimiz  , memlekete has bir çörekti..O zamanları anmak adına bende bir çörek yapayım dedim ama istediğim gibi olmadı yinede bayram çöreği olarak yendi.

.
Üzerine glazür de yapılıyor fakat ben aceleye getirdiğimden bu haliyle çektim..Tarifini  buradan bulabilirsiniz.
herkese çikolata,şeker tadında bayramlar diliyorum
not: bu arada herkes baklavaları yapıp yayınlarken benim bu çöreklerle bayramı geçiştirmem biraz içimi acıttı ama komşum ve arkadaşım Beyhan çok güzel becerir baklava işini yapıp banada getirdi sağolsun ama maalesef resmini çekemedim.

3 yorum:

  1. Bayram çörekleri çok güzel görünüyor.Emeğinize ellerize sağlık iyi bayramlar...sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili İjlal, benim gibi ağır hamur tatlılarını sevmeyen biri için mükemmel bir bayram karşılaması oldu:) ellerine emeğine sağlık. Çöreklerinin tadında, sağlıklı ve huzurlu nice bayramlar dilerim. Tabii ki, sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. CANIM GEÇMİŞ BAYRAMINI KUTLARIM BLOGSPOTTAKİ SORUNLAR YÜZÜNDEN ANCA UĞRUYORUM

    YanıtlaSil