10 Ağustos 2009 Pazartesi

zorunlu,minik bir ara

birkaç günlüğüne yokum.Ankara ya gidiyorum,oğlumun sağlık kontrolleri için.Umarım daha fazla kalmak zorunda olmadan geri döneriz.aslında başka şartlar altında eminim birkaç gün daha kalmak için çabalardım ama ne yazık ki bu sefer orda kalmamak için dua edeceğim.malum hastane ortamı
herzaman dedikleri gibi Allah kimseyi düşürmesin,muhtaçta etmesin..umarım oğlumun sorunu geçmiştir.
bu arada ben dönene kadar buyrun kahvemden için (fincanlar da boş yanlız) eeee napalım sanal alemde sanal kahve molası.............

2 yorum:

  1. mükemmeller canısı çok begendimde adı benim bildiğim çocuklugumdan ber kırk yama ebemin tarlaya götürdüğü sofralar özellikle kırk yama olurdu yeniler eve kalsın mantığıyla
    sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  2. haklısın biz kırkyama deriz ama patchwork adı daha bir popüler oldu sonzamanlarda buyüzden ilk aklıma gelen adıyla yazdım.hatırlattığın için teşekkürler hemen bizim deyimimizle diye ekliyorum...

    YanıtlaSil