9 Ağustos 2009 Pazar

çok amaçlı dikiş önerileri


bu modeller görünüşte şirin oyuncaklar olarak algılansalarda aslında görevleri oynatmaktan çok kapı yılanı diye tabir ettiğimiz kapı önü tutacakları..(anladığınız gibi ismi ben uydurdum)
evet özellikle kışın kapı önlerine konulup dışarıdan gelen soğuk havayı engellemesi için tasarlanmış şirin modeller.
bence çok hoş kırlentler veya çocuk odaları için dekoratif oyuncaklar olarak ta değerlenebilir..

mesela bu şirin kuçuları istediğiniz kadar uzatıp kısaltabilirsiniz.kapınızın veya çocuğunuzun yatakbaşı uzunluğuna göre ayarlayabilirsiniz..


şu salyangozların güzelliğine bakarmısınız..



peki ya bu kardanadam ailesine nedersiniz.

evet bundan sonra size beğendiğim dikiş önerilerinide sunacağım aslında keşke bunları kendim yapsaydım diyorum ama maalesef şuaralar yaptıklarımı bile yayınlayamıyorum malum kameram hala tamirde sanırım yenisini alma zamanı geldi de geçiyor..birkaç gün daha bekliyelim bakalım sonuç neolacak hepinize sevgiler...


3 yorum:

  1. çok güzel ve yaratıcı bir fikir ama ben olsam bunları kapı altına koymaya kıyamazdım...

    YanıtlaSil
  2. haklısın mügeciğim buyüzden bende yatak üstlerinin alternatif olacağını düşündüm.yani bence de kapı önünden iyidir...

    YanıtlaSil
  3. merhaba cok sirin örnekler sevgiler

    YanıtlaSil