10 Ağustos 2009 Pazartesi

herdaim dantelll..

bu masa örtüsü , arkadaşım şerife 'nin annesinin ördüğü ve çok beğenerek kullandığım bir örtü,aslında kızım için örmüştü ama ben kızım büyüyene kadar daha ne modeller çıkar bahanesiyle dayanamayıp kendim kullandım.
kumaşlara monte edilmiş dantelli modelleri oldum olası daha bir ayrı sevmişimdir.hernekadar resmim pek hoşuma gitmese de bu modeli sizinle paylaşmak istedim....burdan fatma teyzeye selamlarımı gönderip ellerin dert görmesin diyorum ve modeli sizinle paylaşıyorum..

5 yorum:

  1. Kumaşlara monte edilmiş dantelleri bende çok sverim hem daha da modern duruyor, ayrıca iyide olmuş sizin kullanmanız :)
    Ellerine sağlık Fatma teyzemizin..

    YanıtlaSil
  2. istediğin ana kapımı tıklayabilirsin yardımcı olurum tabikiii

    YanıtlaSil
  3. çok şık görünüyor.gerçekten büyük emek işi dantel..güle güle güzel günlerde kullanın inşAllah..ören ellere de büyük selamlar..

    YanıtlaSil
  4. Canımmmm.çok şık durmuş gerçekten.Güle güle kullan.İnanki çok duygulandım.Yüreğine sağlık.
    Şuan burda değilsin.Umarım hayırlı ve güzel haberlerle dönersin.Keyifle kahvelerimizi içeriz.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar döndüm ve yorumlarınızı ancak şimdi okudum.güzel dilekleriniz için gerçekten çok teşekkürler.

    YanıtlaSil