19 Ağustos 2009 Çarşamba

komşuculuk oynadık...



dün misafirlerim vardı..
ben de beğendiğim ve severek yediğim birkaç çay saati atıştırmalığı hazırladım ve bunları sizinle paylaşmak istedim

küçük ev sahibemiz peçeteleri halkalara kendi geçirmek isteyince masayı hazırlamasına izin verdim .hernekadar dekorsuzluktan şikayet etsemde görümcemin eli bu açığı kapatmışa benziyor..
menümdekiler
  • nussecke
  • kıymalı poaçalar
  • havuç yoğurtlaması
  • kısır
  • kolay suböreği
  • vişne soslu cheseecake

5 yorum:

  1. Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim buna gerçekten sevindim.takibimdesiniz.

    YanıtlaSil
  3. canım arkadaşım görüntüsüde lezzetide muhteşem.
    ellerine sağlık.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım, çok güzel bir blog ve çok hoş tarifler var.ellerine sağlık.tekrar görüşmek dileğiyle...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler meleğim ve hoşgeldin ceyt
    beğendiğinize çok sevindim.sevgiler

    YanıtlaSil